Pragniemy poinformować, że w najbliższy poniedziałek, 10 listopada, biuro obsługi klienta Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Rybniku będzie nieczynne.
W przypadku zgłoszeń dotyczących awarii sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej, do dyspozycji mieszkańców pozostaje dyspozytor rybnickich wodociągów, który przyjmuje zgłoszenia całodobowo (24h/dobę):
tel. 32 43 28 019
e-mail: dyspozytor@pwik-rybnik.pl
Przypominamy również, że niezależnie od dnia i godziny, klienci PWiK Rybnik mogą korzystać z wpłatomatu obsługującego płatności wyłącznie kartami płatniczymi. Urządzenie znajduje się przed wejściem do budynku administracyjnego (od strony wejścia dla osób z niepełnosprawnościami) przy ul. Pod Lasem 62 w Rybniku.
Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za ewentualne niedogodności.