MENU
Mapa strony WFOŚ Biuletyn Informacji Publicznej Informacje dotyczące dotacji unijnej Informacje dotyczące dotacji krajowej
Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji Sp. z o.o
ul. Pod Lasem 62, Rybnik
pwik@pwik-rybnik.pl
Biuro Obsługi Klienta
32 43 28 000
MENU

Pytania i odpowiedzi

Treść pytań
I. Czy można podawać stan wodomierza ogorodowego telefonicznie lub drogą elektroniczną?
Istnieje możliwość podania stanu wodomierza zarówno telefonicznie, jak i drogą mailową. Telefoniczne zgłoszenia przyjmuje Biuro Obsługi Klienta pod nr telefonu 032/43 280 83 od poniedziałku do środy w godzinach 7:00 do 15:00, od czwartku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00. Odczyty przekazywane drogą mailową należy przesłać na adres odczyty@pwik-rybnik.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub poprzez specjalnie stworzony dla tego celu formularz zamieszczony na stronie internetowej PWiK Sp.z o.o. w Rybniku: http://www.pwik-rybnik.pl/

II. Kupiłem nieruchomość. Chciałem zawrzeć umowę o zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków – jaka jest procedura zmiany odbiorcy usług w Waszym przedsiębiorstwie? 
Należy wypełnić druk wniosku o zawarcie umowy o zapatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków, do którego należy załączyć:
1. odpis księgi wieczystej lub akt notarialny własności
2. akt zgonu – w przypadku śmierci współwłaściciela
3. informację o stanie wodomierza, od którego ma być rozliczany nowy odbiorca (protokół przekazania wodomierza).
 
Obsługa Klienta Obsługa
Klienta
 
Metody płatności Metody
Płatności