MENU
Mapa strony WFOŚ Biuletyn Informacji Publicznej Informacje dotyczące dotacji unijnej Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji Sp. z o.o
ul. Pod Lasem 62, Rybnik
pwik@pwik-rybnik.pl
Biuro Obsługi Klienta
32 43 28 000
MENU

Elektroniczny system obsługi klienta

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku informuje, że wprowadziło kolejne nowe rozwiązanie mające na celu polepszenie i usprawnienie kontaktu z klientem
- Elektroniczy System Obsługi Klienta.

Innowacyjne rozwiązanie, dzięki któremu łatwo i sprawnie możecie Państwo dokonać zgłoszenia, uzyskać informację na temat usług lub aktualnych awarii jest dostępne całą dobę.
Dzwoniąc pod nr telefonu 32/4328000 - po wybraniu tonowo numeru wewnętrznego od 2 do 5 uzyskacie Państwo możliwość:
Nr 2 - Zgłoszenie stanu wodomierza (24h)
Nr 3 - Zgłoszenie awarii do dyspozytora (24h)
Nr 4 - Uzyskanie informacji o aktualnych awariach (24h)
Nr 5 - Skorzystanie z Poradnika Klienta (24h) zawierającego informacje na temat usług i procedur mających zastosowanie w najczęściej załatwianych sprawach.

W godzinach  urzędowania Biura Obsługi Klienta (poniedziałek - środa w godz. 7:00 - 15:00, czwartek - piątek w godz. 7:00 do 18:00), wybierając NR 1 połączycie się Państwo z pracownikiem Biura Obsługi Klienta.

Zapraszamy do korzystania z tej wygodnej formy kontaktu z naszym przedsiębiorstwem.
Obsługa Klienta Obsługa
Klienta
 
Metody płatności Metody
Płatności